środa, 13 marca 2019

Wpis 51, ogródek

W tym roku zabraliśmy się za ogród. Część warzywna została przeorana i pojawiły się pierwsze sadzonki :)
 Ze względu na wielkość naszego ogrodu, pewnie nie uda nam się wszystkich planów zrealizować, ale też nie o to chodzi ;)

Tu część malinowo-truskawkowa ;)



A to nasz winnica :)
6 rzędów różnych odmian winogron, posadzonych pod okiem speca.
Nie ukrywam, że bardzo liczę na to, że sadzonkom spodoba się u nas :p



Wiem, że to nudnie teraz wygląda ale chciałam mieć porównanie, jak to będzie wyglądało w sezonie :)

9 komentarzy:

  1. Też ostatnio remontowałem dom po rodzicach i największym wyzwaniem było znalezienie dobrej hurtowni, gdzie mógłbym kupić wszystkie części jak na przykład gniazda bezpiecznikowe, znalezienie odpowiedziach jest okropnie czasochłonne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem właśnie w trakcie remontu. Na start wzięłam sobie właśnie ogród. Wymyśliłam, aby z boku postawić regał magazynowy (coś podobnego jak na stronie http://nedcon.pl/produkty/miniload/). Myślałam aby pociąć go na mniejsze i ustawić na nim narzędzia i sadzonki, powiesić lampki, aby zrobić klimat. Co o tym myślisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawał dobrej roboty odwaliliście z tym domem. Sam jestem właśnie na etapie wykończeniówki i jestem po prostu załamany tym jak dużo pracy jeszcze zostało do zrobienia zanim będę mógł się wprowadzić. Kupiłem specjalne ogrodzenie ażurowe, żeby zabezpieczyć teren budowy, przed jakimiś włamaniami i zwierzętami i mam nadzieję, że uda mi się skończyć wykończeniówkę jeszcze w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja remont od początku lata robię, ogród zostawiam na sam koniec. Dzięki salvusmoney.pl uzyskałam odpowiednią kwotę i zaczęłam od sypialni która była najbardziej zaniedbana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli remontujecie lub budujecie dom to może przydać się wam strona amerigas opinie to fajne informacje pomocne jeśli chodzi o temat ogrzewania. Poczytajcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogródek to mnóstwo pracy, jednak letnie zbiory wynagradzają trud włożony w uprawę warzyw.
    https://www.trinityfinance.com.pl/doradca-kredytowy-chelm/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Bardzo dobrze wam to wszystko wyszło :) My też szukamy domu do remontu. Myślałam o zgłoszeniu się do https://nestate.pl/ po pomoc. To biuro nieruchomości, mają mnóstwo ofert. Myślę, że z pomocą biura zakup domu będzie dużo prostszy. Czlowiek nie musi się martwić formalnościami itd.

    OdpowiedzUsuń