czwartek, 12 czerwca 2014

Wpis 2 - jak to wygląda ;)

Pora przedstawić naszego staruszka ;)

Dom jest stary, z ok 1932 roku. Stan mocno zapuszczony, ale nie tragiczny....widziałam gorsze ;)
Chcemy go wyremontować ale zachowując bryłę budynku, bez tych nowoczesnych dodatków. Podobnie chcemy zaaranżować wnętrze, w bieli, w mieszance klimatów skandynawskich i angielskich....ale do tego jeszcze mamy troszkę czasu.




Zapraszam do galerii :)

Widok ogólny z zabudowaniami gospodarczymi. Jak widać jedna za stodół się zapada i jest w fatalnym stanie i zostanie rozebrana.
i troszkę wnętrz:

korytarz
kuchnia:

łazienka :
pokoje (dół):
pokoje (góra) :
piętro cd


mamy jeszcze takie "cudo", które w przyszłości będzie łazienką :





i piwniczkę, całkowicie zalaną i tu myślimy co i jak z nią zrobić :/




:)

3 komentarze:

  1. Piękne drzwi! Będę śledziła wasz blog i zmagania,powodzenia Danka

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie same remonty są bardzo istotne i ja również można powiedzieć jeden mam za sobą. Najbardziej jestem zadowolona z usług hydraulika https://rost.wroclaw.pl/ gdyż wymienił mi całą instalację sanitarną.

    OdpowiedzUsuń